Darba vakance

Biroja vadītājs/-a

Uzņēmuma attīstības ietvaros meklējam vislabāko darba procesu atbalstu  - biroja vadītāju

Orients Audit & Finance ir revīzijas, grāmatvedības, nodokļu un ilgtspējas ekspertu komanda ar 20 gadu pieredzi tirgū. Nav tādu finanšu jautājumu, kas būtu mums pa sarežģītu.

Pienākumi

  • Biroja saimniecisko procesu izpilde (saimniecības, kancelejas preču iepirkšana, utml.)
  • Ienākošās un izejošās korespondences koordinēšana
  • Uzņēmuma lietvedības dokumentu sagatavošana, aprites un arhivēšanas nodrošināšana
  • Uzņēmuma/klientu informatīvo datu reģistru sastādīšana un atjaunošana
  • Asistēšana kolēģiem ikdienas darbos
  • Komandējumu organizēšana
  • Klientu/viesu laipna uzņemšana
  • Uzņēmuma korporatīvo pasākumu organizēšana
  • Citu administratīva un organizatoriska rakstura darbu izpilde biroja darba nodrošināšanai. 

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā
  • Labas prasmes darbā ar Excel un citām MS Office programmām
  • Teicamas latviešu un labas angļu un/vai krievu valodu zināšanas 
  • Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes
  • Spēja strādāt gan individuāli, gan sadarboties komandā
  • Spēja ātri mācīties
  • Augsta atbildības sajūta pret sev uzticēto darbu
  • Precizitāte un labas komunikācijas spējas
  • Vēlme izrādīt iniciatīvu, attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

Mēs piedāvājam

  • Stabilu darbu augošā uzņēmumā
  • Profesionālu un sakārtotu darba vidi, zinošu un draudzīgu kolēģu atbalstu
  • Mūsdienīgus darba apstākļus
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

Mēneša bruto alga: EUR 1100 - 1400

Piesakies vakancei, sūtot savu CV un motivācijas vēstuli uz epastu: viktorija@orients.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Viktorija Jefremova

Starptautisko projektu vadītāja