Darba vakance
Biroja vadītājs/-a
Uzņēmuma attīstības ietvaros meklējam vislabāko darba procesu atbalstu - biroja vadītāju
Orients Audit & Finance ir revīzijas, grāmatvedības, nodokļu un ilgtspējas ekspertu komanda ar 20 gadu pieredzi tirgū. Nav tādu finanšu jautājumu, kas būtu mums pa sarežģītu.
Pienākumi
- Biroja saimniecisko procesu izpilde (saimniecības, kancelejas preču iepirkšana, utml.)
- Ienākošās un izejošās korespondences koordinēšana
- Uzņēmuma lietvedības dokumentu sagatavošana, aprites un arhivēšanas nodrošināšana
- Uzņēmuma/klientu informatīvo datu reģistru sastādīšana un atjaunošana
- Asistēšana kolēģiem ikdienas darbos
- Komandējumu organizēšana
- Klientu/viesu laipna uzņemšana
- Uzņēmuma korporatīvo pasākumu organizēšana
- Citu administratīva un organizatoriska rakstura darbu izpilde biroja darba nodrošināšanai.
Prasības kandidātiem
- Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā
- Labas prasmes darbā ar Excel un citām MS Office programmām
- Teicamas latviešu un labas angļu un/vai krievu valodu zināšanas
- Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes
- Spēja strādāt gan individuāli, gan sadarboties komandā
- Spēja ātri mācīties
- Augsta atbildības sajūta pret sev uzticēto darbu
- Precizitāte un labas komunikācijas spējas
- Vēlme izrādīt iniciatīvu, attīstīties un apgūt jaunas zināšanas
Mēs piedāvājam
- Stabilu darbu augošā uzņēmumā
- Profesionālu un sakārtotu darba vidi, zinošu un draudzīgu kolēģu atbalstu
- Mūsdienīgus darba apstākļus
- Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
Mēneša bruto alga: EUR 1100 - 1400
Piesakies vakancei, sūtot savu CV un motivācijas vēstuli uz epastu: viktorija@orients.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.