Darba vakance

Biroja vadītājs/-a

Uzņēmuma attīstības ietvaros meklējam vislabāko darba procesu atbalstu  - biroja administratoru

Orients Audit & Finance ir revīzijas, grāmatvedības, nodokļu un ilgtspējas ekspertu komanda ar 20 gadu pieredzi tirgū. Nav tādu finanšu jautājumu, kas būtu mums pa sarežģītu.

Uzņēmuma attīstības ietvaros meklējam vislabāko darba procesu atbalstu  - biroja vadītaju.

Pienākumi

  • Biroja saimniecisko procesu izpilde (saimniecības, kancelejas preču iepirkšana, utml.)
  • Ienākošās un izejošās korespondences koordinēšana
  • Uzņēmuma lietvedības dokumentu sagatavošana, aprites un arhivēšanas nodrošināšana
  • Uzņēmuma/klientu informatīvo datu reģistru sastādīšana un atjaunošana
  • Asistēšana kolēģiem ikdienas darbos
  • Komandējumu organizēšana
  • Klientu/viesu laipna uzņemšana
  • Uzņēmuma korporatīvo pasākumu organizēšana
  • Citu administratīva un organizatoriska rakstura darbu izpilde biroja darba nodrošināšanai. 

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā
  • Labas prasmes darbā ar Excel un citām MS Office programmām
  • Teicamas latviešu un labas angļu un/vai krievu valodu zināšanas 
  • Spēja veikt vairākus darbus vienlaicīgi, nosakot prioritātes
  • Spēja strādāt gan individuāli, gan sadarboties komandā
  • Spēja ātri mācīties
  • Augsta atbildības sajūta pret sev uzticēto darbu
  • Precizitāte un labas komunikācijas spējas
  • Vēlme izrādīt iniciatīvu, attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

Mēs piedāvājam

  • Stabilu darbu augošā uzņēmumā
  • Profesionālu un sakārtotu darba vidi, zinošu un draudzīgu kolēģu atbalstu
  • Mūsdienīgus darba apstākļus
  • Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

Mēneša bruto alga: EUR 1000 - 1300

Piesakies vakancei, sūtot savu CV un motivācijas vēstuli uz epastu: viktorija@orients.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Viktorija Jefremova

Starptautisko projektu vadītāja